Monday, November 10, 2008

Jurnalul unui elev 10/11/2008



Deci ce sa va spun despre mine, elevul?

Sunt elev la un liceu Economic, la profil mate-info, fac Pascal.Liceu la care sunt nu e nici printre cele mai bune, dar nici printre cele mai proaste din judet.
Imi plac istoria, informatica, engleza si un pic de matematica.Sunt scutit de sport si incepator franceza (am inceput sa invat franceza in clasa a IX-a)

Acum ca am acoperit baza, sa incep sa descriu ce am invatat azi datorita "minunatului" nostru sistem de educatie.

Azi a fost luni.Ziua de luni e in general o zi usoara, deoarece din cele 7 ore, da 7, cele 2 de info trec in general destul de repede, fiind scutit de sport stau degeaba o ora sau plecam acasa.

Dar azi nu a fost o zi usoara, sa incep cu franceza, vine profa si ii pune pe colegii mei la munca sa citeasca nu stiu ce la gramatica, apoi pleaca afara pentru un timp, cand se intoarce incepe sa intrebe despre bal (care a fost vineri) si despre miss si mister, daca au fost alesi corect (pentru mine mare plictiseala, ca nu am fost la bal si nu stiam despre ce e vorba), apoi ii intreaba pe colegii mei daca au citit si le da o tema, gata, asta e ora de franceza, nu-i asa a a fost o ora usoara?

A urmat ora de info (cred ca va dati seama ca info este prescurtarea de la informatica), intreaba despre tema si daca am facut toate problemele, ca deobicei eu zic ca da, restul clasei tace.Dupa ce diriga (da, eu am ca diriginta pe profesoara de informatica) consulta manualul facem doua probleme, sa nu zic ca erau simple, dar nici grele nu erau,singurul lucru care m-a interesat au fost algiritmii de rezolvare, desi eu acasa facusem problemele si mergeau bine, algoritmii mei nu erau la fel de eficienti ca cei ai dirigi, cand am terminat problemele s-a sunat de pauza.

Dupa o ora ca cea de info, ora de istorie a fost binevenita, profa a adus lucrarile pe care le-am dat acum 2 saptamani, am luat o nota, zic eu destul de buna si peste asteptarile mele.Restul orei am facut o lectie noua si cam atat.

Bucuria de la ora de istorie a trecut destul de repede, se sunase de intrare si incepuse ora de chimie, aveam de dat o lucrare, nu stiam nimic, trec 5 minute, trec 10 minute, trec 20 de minute si vine proful, nu am mai dat lucrare, nu pentru ca nu am mai fi avut timp sa terminam sau ca nu stiam nimic, ci pentru ca proful se pare ca uitase de lucrare, ca deobicei a predat lectia si noi la fel ca intotdeauna n-am priceput nimic, cel putin eu n-am priceput.

Trece si ora de chimie, incepe a doua ora de info, vine diriga si intreaba cine merge in nu stiu ce excursie la munte, eu din pacate i-am promis saptamana trecuta ca merg asa ca deocamdata merg, daca nu s-o intampla ceva pana atunci. Intreaba cine nu merge si ii ia pe rand, de ce nu mergi?nu vrei tu?sau nu poti?.Trec 10 minute si ne apucam de info, mai facem o problema, si spre sfarsitul orei incepe sa ne dea tema, sine da si indicatii despre cum sa o facem si ce sa folosim.Cand a intrebat daca ar merge fac ceva in Pascal, eu i-am zis ca da (pentru ca testasem acasa si a mers), diriga a zis ca nu merge, cel putin in varianta oficiala a limbajului Pascal, cea care este predata in scoli.Se termina si ora asta de info.

Urma ora de sport, liceul nostru abia a terminat o renovare majora, exista o singura sala de sport si faceam cu saptamana, o saptamana o clasa, saptamana viitoare alta clasa,saptamana trecuta am fost noi in sala iar afara era deja intuneric asa ar fi trebuit sa plecam acasa, dar pentru ca mai aveam muzica, diriga nu ne-a lasat.Am stat o ora degeaba, nu ca m-ar fi deranjat, dar mai trebuia sa facem si muzica.

Ora de muzica.Am vazut-o pentru a doua oara de la inceputul anului pe profa de muzica.A dictat toata ora lectia.Cand a terminat am plecat acasa.

Deci ca sa fac un rezumat, la ce imi trebuie mie sa stiu o sumedenie de reactii chimice si cum functioneaza un pian?Imi va folosi cumva in viata?Nu prea cred.Cand o sa termin liceul vreau sa continui tot pe informatica, asa ca , cel putin mie aceste lucruri mi se par inutile, dar parca asa e intreg edu.ro (Ministerul Educatiei si Cercetarii)

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.