Monday, November 17, 2008

Jurnalul unui elev 17/11/2008

Luni, o zi pe care nu credeam ca o s-o trec fara cel putin un 4.

La franceza, din discutia despre lectie s-a ajuns la care e cea mai buna, mai frumoasa si mai primitoare tara de vizitat.Asa cu 2-3 vorbe s-a dus ora.

Ora de info a trecut la fel de rapid, parca chiar mai rapid, si doar a zis driga ca o sa dam o lucrare in viitorul apropiat.

La istorie profa a venit pusa pe ascultat, primele 2 minute liniste totatala, apoi raspunde o colega, dupa ea isi mai face inca o colega curaj si raspunde, trecem la o lectie noua (ce usurat am fost cand am scapat de ascultare, nu invatasem acasa deloc, dar asta e cam un obicei prost al meu), una despre Romania.

Ora de chimie, ceva s-a intamplat cu proful, azi a fost pentru prima oara cand ne-a scos la tabla, ne-a pus sa scriem lectia si ne-a dat note.Din (ne)fericire m-a scoas la tabla, eu speriat ca impartise pana atunci numai 3 si 4 imi dau toata silinta, si minune reusesc sa scap de 4 si imi sparg recordul propiu pentru cea mai mare nota la chimie pe caare am luat-o in liceu, cel putin pana acum(ce fericit am fost).In continuare am facut inca o lectie (dar acum serios, ce imi trebuie mie sa stiu fiecare substanta din ce e facuta,la unele mai importante imi trebuie, dar imi trebuie chiar toate?).

La a doua ora de info am facut o problema, am mai discutat despre lucrare, am fixat teza scrisa la info si cam atat, ca s-a sunat de pauza, ce scurta a fost ora! (nu stiu daca sunt doar eu, dar mie intotdeauna orele de info mi se par prea scurte)

Ora de sport, din cat am inteles de la colegii mei sportivi(cei care fac sport), au fost pusi sa faca tot felul de exercitii si au venit atat de obositi incat ar fi putut sa doarma pana maine, eu am stat prin clasa si m-am plictisit

Ora de muzica, (muzica, ce-mi trebuie asa de multa muzica?, parca (nu) ma vad mare muzician), plictiseala, am(colegii au) cantat colinde pana la sfarsitul orei.

Acum in final imi amintesc ca maine e marti, si am mult de scris.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.