Friday, November 7, 2008

Primul post



Acesta este primul meu post, pe noul meu blog, sper ca fi primul dintr-un lung sir de posturi.Nu este primul meu post pe un blog, dar este primul pe blogger.com. M-am mutat deoarece simteam ca nu aveam suficienta libertate, in cea ce priveste designul si continutul vechiului meu blog.

Orice schimbare aduce noutati, dar voi incerca sa pastrez si unele dintre sectiunile importante vechiului meu blog.

Ce subiecte o sa abordez?
In primul rand o sa imi exprim opinia despre cea ce o sa cred ca ne intereseaza pe toti. In al doilea rand fiind un pasionat de tehnologie, mai ales de calculatoare, o sa scriu si despre lumea tehnologiei, cand apare un ceva nou si deosebit.Si in ultimul rand, voi scrie si despre viata mea de elev de liceu, pentru ca multi dintre cei ce imi vor citi blogul (daca il va citi cineva), sunt sigur ca ori au terminat scoala inainte de '89, ori nu inca nu au ajuns la liceu.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.