Saturday, December 20, 2008

Jurnalul unui elev 8/12-17/12

O sa iau ultimele 2 saptamani de scoala impreuna, pentru ca nu prea se deosebesc.

Saptamana trecuta am stat numai in teze, am avut apoape o teza in fiecare zi, nu a fost o saptamana prea placuta.Dar toate aceste neplaceri au disparut odata ce am trecut de ele, pentru ca stiam ca urmeaza vacanta.

Nu stiu ce efect are apropierea vacantei asupra celorlalti, dar eu parca ma simt drogat, nu imi mai pasa de nimic, nu mai scriu,nu mai invat si nu mai sunt atent. Singurul lucru la care ma gandesc este vacanta si cele 2 saptamani de liniste si relaxare.

Asa desi oficial ultima zi de scoala a fost vineri, ultima mea zi de scoala a fost miercuri.Doua saptamani nu o sa mai postez despre scoala, dar asta nu inseamna ca nu o sa postez deloc.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.