Sunday, January 25, 2009

Jurnalul unui elev 19/01-23/01 2009

Ultima saptamana de scoala adevarata...din acest semestru...

Luni, ce pot sa zic eu de luni?Pot sa zic ca aproape nu mai stiu nimic de luni.
Stiu doar ca m-a ascultat la istorie si cam atat, restul zilei e in ceata, cred ca si pentru ca nu am mai facut sport si muzica.

Marti, cele 2 ore de mate au trecut parca mai rapid ca deobicei.Orele urmatoare au fost atat de relaxante si de linistite incat nu am banuit ce s-a intamplat mai tarziu.Proful de bio( cel la care cred ca dorm cel mai bine, poate doar la sport pot sa dorm mai bine) ne-a dat lucrare, o lucrare ce urma sa imi complice viata.

Miercuri, desi ar fi trebuit sa fie o zi linistita, acesta s-a dovedit a fi inca una de cosmar.Nu stiu ce a avut profa de fizica cu mine de s-a gandit sa ma asculte acum pe final (de fapt stiu, aveam doar 2 note), profa mea de fizica parca are un nas cu care stie exact cine n-a invatat.Nu stiu ce zeitate din lumea asta m-a salvat din gura lupului fara nici o zgarietura, dar ii ramna indatorat.

Joi, la mate nu stiu cum fac, dar scap si astazi de ascultare, desi cred ca sunt singurul din clasa care are doar 2 note la mate.La fizica reusesc sa "imi rascumpar greseala" de miercuri.Numai biologia a stricat ziua, acea lucrare de marti mi-a stricat media, tocmai acum pe final.Macar nu toata ziua a cu ghinion.

Vineri, nu cred ca am fost treaz la nici o ora, mai degraba am dormit de-a binelea la 3-4 ore.
De fapt la ora de fizica am fost treaz datorita pomenii de 10 pe caiet cu ocazia sarbatorii ultimei zile de fizica a semestrului.

Pe scura saptamana asta am mai stricat cateva medii, dar am mai si indreptat cateva.
Am invatat un principui de baza al vieti: "Pentru orice lucru bun care ti se intampla, o sa ti se intample si un lucru rau de putere egala"

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.