Saturday, February 21, 2009

Jurnalul unui elev 19/02-20/02 2009

2 zile cât se poate de ciudate.

În primul rând joi nu a venit proful de mate la ore, așa că am stat două ore degeaba.Pot să zic că si la info am cam dormit.Prin definiție dirigenția(sper că așa se scrie corect) este o oră fără stres, dacă n-ai făcut nici o boacănă, totuși am avut un stres, diriga m-a însărcinat cu niște filmulețe privind protecția munci, la care nimeni nu s-a uitat.La fizică profa a întârziat și ea așa că mare lucru n-am făcut, ne-a zis că ne dă vineri lucrare.Religia a trecut rapid, pot să zic că dintre toți profi de religie pe care i-am avut până acum, acesta cred ca îmi place cel mai mult.Biologie,…, ce pot să zic că am făcut la biologie?Aceleași nimicuri inutile pe care le facem din clasa a 9-a.

Profa de fizică iar a întârziat, si printr-o minune ne-a lăsat șa învățăm la română.Nu știu despre ceilalți, dar cel puțin mie mi s-a urât de atâtea povesti de dragoste din programa de la română.Profa de română a ascultat pe niște colegi de-ai mei și cam atât.La antreprenorială profa a dat note pe niște proiecte și a predat în continuare.Cam toată cea de-a doua oră de română profa ne-a dictat un comentariu la Maitreyi(o poveste tâmpită și ciudată dacă mă întrebați pe mine).Și nu știu de ce se așteaptă să îl citim in întregime.Ora de engleză a fost la fel de ușoară ca deobicei.La chimie pot să zic că ne-am cam învoit de la oră ca să mergem acasă.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.