Sunday, February 1, 2009

Jurnalul unui elev 26/01/-29/01 2009

Ultima saptaman de scoala, sau mai bine zis ultimele 2 zile de scoala.

Luni,am mai stricat o medie la chimie, in rest singura ora care a iesit in evidenta a fost ora de info.Diriga a adus tezele scrise.Si ce teze... ,17 colegi de-ai mei au luat sub 5.Bine ca eu nu m-am regasit printre acest 17 deoarece,diriga a fost suparata si le-a facut un scandal enorm.

Marti am dat proba practica la teza la info, pentru mine a fast accesibila si se pare ca si pentru ceilalti a fost usoara.Marti a fost ultima zi de scoala.

Miercuri, o zi irosita, am venit degeaba la scoala...am stat cam 90 de min fara profesori sau ceva de facut si apoi am plecat acasa...

Joi, inca o zi pierduta...am venit la scoala si am facut mediile (din ordinul dirigii).Am stat aproape 3-4 ore la scoala, dupa care in sfarsit am fost liber sa ma bucur de vacanta...

Stiu ca abia am luat vacanta, dar abia astept sa inceapa ... vacanta de vara...

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.