Wednesday, May 6, 2009

Jurnalul unui elev 06/05 2009, o zi pe fugă

Ajung la 12 la şcoală(nu că mi-ar plăcea şcoala, ci pentru că am de lucru pentru naţională), o oră stau de vorbă cu profa de istorie, apoi împreună cu profa de TIC merg la Muzeul Satului de la Bujoreni, să fac nişte poze şi filme pentru proiect.Stau cam o oră, o oră şi jumătate, apoi merg cu profa la Arte (nu arte ca cuvânt din dicţionar, Arte, ca liceul de Arte din oraş) unde copiez pozele din cameră pe un hard extern (până atunci, deja "chiulisem" de la pishologie), şi am plecat spre şcoala mea.Datorită unor semafoare verzi şi mersului meu "special", în ciuda ploii care a ţinut jumătate din drum am ajuns la liceu, unde mai întâi a trebuit să aştept să se descuie uşa ca să pot intra.Din fericire/nefericire am ajuns la timp, după ce s-a sunat de oră, dar înainte să vină profa la oră.

Fizică, bine că am ales să dau teza la fizică.După ce predă extrem de rapid, şi fără să ne facă să pricepem prea mult, ne spune că la teza de vinerea asta, ne va da şi din noua lecţi, făcând doar o singură zi probleme cu lecţia nouă, doar mâine, după toate acestea, profa ne lasă să repetăm la română.Franceză, un pic de exerciţii, după care şi această profă ne lasă să învăţăm la română, dar profa nu ne lasă în pace, (re)învaţă şi ea alături de noi.La prima oră de româna ascultă mai mulţi colegi de-ai mei, şi apoi ne pune la copy-paste din carte.La desen, un joc de cărţi, un prof invizibil.Iar la a doua oră de română profa ascultă pe bucăţi cam toată clasa, şi din nefericire, şi eu sunt printre aceştia, şi apoi după ce am citit Pe lângă plopi fără soţ, ne-a dat drumu.

Acum mă bag să instalez Win7RC pe hard.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.