Monday, September 28, 2009

Jurnal de elev 28.09.2009, prima zii de școală adevărată!

Deși oficial școala a început acum 2 săptămâni, până azi a fost ceva de genul: “Salut profa/profu! Ce-ați făcut în vacanță? Ce scurtă a fost vacanța!”, și în afară de câteva mici excepții (info, mate și engleză), țot ce am făcut la școala până acum a fost să dorm, mai mult sau mai puțin de plictiseală. Ce-i drept nici orarul nu prea mă ajută 08:00-14:00 (la cât de mult îmi place mie o schimbare bruscă) și activitatea mea extrașcolară (dentist de la 16:00), fac ca acest început de an școlar să fie cel mai greu de până acum (cel puțin din câte îmi amintesc). Să mai zic de cărți (ce bine era dacă învățământul era obligatoriu și gratuit până în clasa 12), care de acum trebuie cumpărate (200-300 de lei). Până o să mă obișnuiesc cu programul de dimineață, cred ca o să mai treacă o lună sau două.

Îmi place noua variantă de BAC, și așa zisele competențe dacă vor fi aplicate așa cum trebuie. 7 ore de info sunt pe placul meu, dar ar fi si mai bine dacă ar fi 10, 5 ore de mate mă cam înspăimântă, dar totuși matematica (chiar și fizica) e cam obligatorie pentru cea ce aș vrea să fac la facultate (trebuie să mă gândesc la ce facultate ar trebui să dau). Urăsc 4 ore de română, detest 1 oră de religie (la cât de mult îmi trebuie mie) pe săptămână. Profa de chimie cu care încă nu am avut onoarea să mă întâlnesc, cică ar fi “interesantă”. Bine măcar că deja am fost de serviciu și nu o să fiu rederanjat prea curând. Scutirea mea medicală (problema legitimă de sănătate) a fost livrată și am scăpat si de această grijă.

Și o să închei acest post urându-vă: Școală cât mai ușoară cu ore cât mai puține, note mari prin cel mai mic efort de învățare sau copiere, și profi ori foarte fraieri, ori foarte indulgenți. Așteptăm vacanța cu foarte multă nerăbdare!

PS: e deja 21:00 si eu mai am de scris (nici măcar nu am început) o groază la engleză si română, și să nu mai zic de învățat.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.