Monday, October 19, 2009

Jurnal de elev, 12.10-16.10

Luni, am scăpat de română fără daune, la mate, ei bine, au fost doua ore obișnuite de mate în care am aflat cât de multă matematică nu știu. La info am făcut pregătire pentru lucrare, iar la francă, eu am fost singurul “norocos”, care a mai rămas pentru că a trebuit să fac ceva pentru profa de francă.

Marți, steaua mea norocoasă încă lumina la română, așa că am avut noroc chior și în această zii, dar la chimie și fizică, nu am mai fost în aceași situație, dar nici nu am fost trimis execuție (răspuns la lecție).

Miercuri, trăiască UE! Datorită exercițiului de incendiu amânat, și celui efectuat, ambele ore de mate au fost extraordinar de ușoare. Ora de sport a trecut mai repede decât mi-aș fi dorit. Prima oră de info a fost consumată de o lucrare multe-prea ușoară din backtacking. A doua a fost devorată de rezolvarea subiectelor, dar parcă nici nu a fost.

Joi, trăiască copy-paste-ul temelor la română, deși am fost ghinionistul care a fost ascultat primul la română, am reușit să scap de această teamă permanentă datorită capacităților mele de abureală. Restul zilei am fost ocupat cu eschivarea de la răspuns la ore, și cam atâta.

Vineri, după două ore de informatică, pline de mult prea mult scris, o oră de economie, și o oră de mate, s-a terminat școala, colegii mei s-au dus la nu știu ce salină, si eu m-am dus la “mult iubitul meu” dentist.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.