Sunday, October 25, 2009

Jurnal de elev 19.10-23.10 2009

A fost o săptămână cu o vreme extrem de ciudată, “pe vremea mea” (acum 5-6 ani) pe data de 16 octombrie, ningea cu spor, dar acum la sfârșitul lunii octombrie poți să mergi în tricou afară fără nici o problemă, încălzirea asta globală. În afară de o căldură insuportabilă, am fost bântuit si de o ploaie interminabilă.

Luni, am aflat că la mate suntem condamnați, deoarece ar urma o lucrare cândva luna asta. La info am primit o temă foarte mare. Iar la română și franceză nu contează ce am făcut, pentru că au fost așa de interesante, încât nici măcar nu îmi amintesc ce am făcut.

Marți, a devenit oficial, ziua plictiselii și a terorii, biologie + română =plictiseală, 2 ore de fizică + chimie = teroare, dar măcar ora de engleză este o oază în această zii oribilă.

Miercuri, a fost o zii a uitării absolute, nimic din ce aș fi putut să fac în aceea zii nu mai este prezenta prin capul meu.

Joi, româna e plictisitoare, mai ales că am notă, engleza e interesantă, păcat ca am doar 2 ore. La istorie învăț mai multe și mai buni lucruri legate de română și religie. La geografie am o dilemă destul de importantă. La fizică lucrurile devin din ce în ce mai ciudate.

Vineri, la info am făcut niște probleme, am aflat ca eu și colegul de bancă (care s-a cam săturat) mai suntem înscriși la încă un concurs. La mate aceeași rutină, iar la religie am stat degeaba. Economia a trecut rapid ca o tornadă, pentru că după ea începea week-endul.

Știe careva de la ce ar putea venii S din D. S. Missa, D- demon, Missa- Missa, dar nu știu de la ce vine S ?

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.