Sunday, May 9, 2010

Jurnal de elev, 3-7 mai 2010, hell has started!

Luna mai este luna tezelor și lucrărilor, deci o să fie o lună foarte obositoare și grea. Dar după aceste câteva săptămâni de mai vine iunie, și odată cu iunie, vine vacanţa. Eu deja visez la vacanță, deja o plănuiesc, o organizez, dar din păcate ultima sută de metrii până la ea este plină de lavă. E prima vacanță care, pe care vreau s-o petrec altfel, să fac și alte chestii decât deobicei (tpf asta), o să fie o vacanță interesantă, unică și fericită, sper.

Luni, prima zi(de școală) din mai. O zi care a început cu româna și s-a terminat cu franceza, cam atât îmi amintesc eu despre ziua de luni. Trebuie să fi fost o zi perfectă a plictiseli și evenimetelor obișnuite.

Marți, singura oră care îmi place din această zi, este prima oră, ora de engleză, și mi-a plăcut si mi mult atunci, se pare că nu o să mai am neplăcerea de semestrul trecut. Româna a fost le fel de inutilă ca întotdeauna, bine, că după teză o să pot sta degeaba până la vacanță. La chimie mai am doar o săptămână de griji, apoi am scăpat și de aceasta. Fizica e un pic(mult) mai dificilă, am dat o lucrare cum nu am mai dat până atunci și pot să zic că am crescut, numai că nu am crescut destul. Biologia o să mă omoare de plictiseală până la urmă, doar două săptămâni până pot să-i zic la revedere, nu vreau să mai aud de sânge, hormoni și intestine.

Miercuri, the strangest day ever. Franceza este depășită, matematica e matematică (tot la fel de prost sunt), ora de sport e un pic mai interesantă, apoi s-a produs imposibilul, inimaginabilul, nu am făcut info, și am plecat acasă.

Joi, 2 ore teză la română, numai la engleză s-au întâmplat lucruri bune, în loc de geografie, am făcut 20 de minute de fizică, iar după lucrarea la istorie s-a sfârșit și această zi oribilă de joi.

Vineri, only 4 Fridays of school remaining :) :(. Cele trei ore de informatică s-au scurs la fel de repede ca întotdeauna. Ora de mate a avut un cadou pentru mine, o plimbae până pe la tablă, la religie am învățat pentru economie (teoretic, că practic am fost ocupat cu ceva mult mai frumos). La economie am dat lucrare și dupaia a început weekendul. Mai sunt doar 4 zile de vineri rămase din anul școlar.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.