Wednesday, May 5, 2010

Jurnal de elev, 5 mai 2010, ashes to ashes

Iar nu am mai scris de mult. Nu prea am avut ce să scriu, adică, ba da, aș fi avut ce să scriu, numai că nu sunt lucruri prea fericite sau care să le strig în gura mare pe strada principală (net).

Această perioadă a dezastrelor are 3 componente:
  1. TpF
  2. Me
  3. PC
Ce rezultă când datorită lenei mele cum nu există alta, am tot amânat să fac un proiect (nu total dar 60%) până când au mai rămas doar 4 zile până la termenul limită ? Dacă mai punem si faptul că din acele 4 zile, doar în 1 am muncit la 100%, 2 zile fiind furate de probleme tehnice ale PC-ului, iar în alta fiind un pic de ocupat cu TpF. Rezultatul este că deși am avut cel mai mare punctaj pe țară la proba practică la C#, la etapa judeţeană, datorită proiectului să zic că am ajuns prin coada clasamentului și în mod sigur nu voi ajunge la națională.

PC-ul meu își calculează ultimii biţi din viaţa lui, după ce o problemă software a făcut obligatorie reinstalarea SO-ului, crăparea unei surse cumpărate acum mai puțin de 3 luni a dus la cumpărarea alteia până sa fie reparată cea veche(care defapt era nouă) în service. Peste 2 zile cedarea ventilatorului de pe cooler care duce la supraîncălzirea procesorului si restartul PC-ului a făcut ca înlocuirea acestuia cu un leptop să fie nu numai necesară, ci critică, deocamdată imaginația mea și degetele mele lungi ajutate de colecţia de cărţi cu poezii și povești au găsit o soluție temporară care cam funcționează, (dar totuşi nu poate înlocui un leptop) având în vedere că se pare că o să dureze un pic mai mult până să primesc leptopul (totuşi sper că nu prea mult).

Școala e ca varză, am lipsit destul de mult și am cam rămas în urmă mai ales la fizică, Eminescu iar mă omoară.

Și acum TpF, ultima aici, dar prima în capul meu, din păcate am avut dreptate (ca deobicei), și totul s-a dus ..., mai sunt doar nişte izbucniri, care vor dispărea și ele ..., nu va fi niciodată uitată, dar nici începută ...

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.