Saturday, June 19, 2010

Jurnal de elev, săptămâna de vacanță 13

Prima săptămână de vacanță a fost pe atât de odihnitoare pe atât de obositoare, adică fac ce vreau, stau seara până târziu, nu mai trebuie să mă scol dimineața devreme la 6-7, am dormit câteodată chiar până la 12-13, dar parcă totuși lipsește ceva, acea structură, rutină a zilei de școală: sculat pe la 6:00-6:30, pregătit de școală până pe la 7:20 când plecam spre școală, cele 15-20 de minute de mers dimineața pe caniculă, ploaie sau zăpadă (F), întâlnirea zilnică cu "piciul" și "tipa", două personaje ale plimbări mele matinale. Cele 20 de minute înaintea începerii orelor, reprezentau o ocazie pentru multe lucruri: socializare, micul dejun, copiatul temelor. Cele 6 ore de "studiu" erau ori incredibil de plictisitoare (română, biologie), ori incredibil de terifiante (matematică, fizică), iar unele extrem de relaxante (info, engleză) sau neutre (franceza, religia).
Pauzele normale sau anormale (exerciții de incendiu, diferite concursuri și examene) erau unele dintre cele mai bune momente ale școlii. Momente de dezordine completă, când totul părea că durează mult mai puțin decât dura de fapt.
Cele 3 zile simple (Luni, Miercuri, Vineri) dominate de info și mate, deși nu erau întotdeauna așa de ușoare, erau plăcute, mai ales orele de info de vineri când aș putea zice că eram exact unde îmi plăcea. Marți și Joi, mai ales marți erau zile de coșmar, parcă special alcătuite să-mi distrugă moralul, dacă nu aveam o oră de engleză în fiecare din aceste zile de teroare, probabil că ar fi reușit.

Gata cu amintirile despre școală, cel putin deocamdată.

Am fost un leneș foarte mare săptămâna asta, am dormit și am mâncat și am lenevit în fața TV-ului, parcă mai mult ca niciodată. Am încercat să-mi găsesc o rutină care să mă ajute și m-am gândit la diferite chestii, la viitor, la anul care o să vină. Sper ca săptămâna viitoare să fie mai productivă.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.